Zcela nový triple motor je kompaktnější a silnější, což umožnilo přepracovat rám a udělat Daytonu lehčí a užší než dříve. V kombinaci s větší airboxem, novou kyvnou vidlicí, lehčímy koly a ostřejším designem je Daytona mnohem pružnější a citlivější.
Aby bylo zajištěno, že má nová Daytona 675 dokonalou rovnováhu síly a výkonu, zdokonalili jsme každý komponent motoru, rámu, kol, světel a dokonce i jednotlivé matice a šrouby. Výsledkem toho je, že nová Daytona 675 je lehčí, pevnější, menší a hladší.
Tříválcový motor pro Daytonu je zcela nový. Blok válců je nyní pevný hliníkový s keramickým povlakem, takže celá jednotka je neodmyslitelně odolnější. To nám umožnilo zvýšit otáčky motoru, které vám dodají více energie. Nový motor nyní pracuje s oddělenými vstřikovači na válec, které jsou kompaktní a poskytují přesnější dávkování paliva do spalovacího prostoru. Revidovaná mapování pomohla zvýšit točivý moment v celém rozsahu otáček, ale i tak je Daytona šetrnější k ovzduší a má nižší spotřebu paliva. Silnější motor při vyšších otáčkách požadoval nejvyšší specifikace na ventily a proto jsme pro novou Daytonu 675 vybrali titanové ventily.
Díky zcela novému rámu a tlumiči výfuku, který je umístěn pod motorem, došlo k optimálnímu rozložení težiště.
Přední a zadní odpružení KYB je samozřejmě plně nastavitelné. Přední i zadní odpružení má stavitelné předpětí, odskoky a útlumy. Daytona 675 R jde ještě o krok dále, může se pochlubit závodnímy tlumiči Öhlins.
Nissin radiální třmeny na předku dávají úžasnou brzdnou sílu a důvěruhodný pocit. Zadní třmen Nissin je lehčí než dříve a zlepšuje ovladatelnost a agilitu.
Snížení hmotnosti kol má dramatický účinek na manipulaci. Lehčí kola snižují neodpruženou hmotnost a minimalizují gyroskopický efekt rotujícího kola. Závodní pneumatiky Pirelli Supercorsa mají perfektní přilnavost aby jste bezpečně dosáhli maximálních náklonů.
Motor a Převodovka | |
---|---|
Typ | Vodou chlazený, 12V, DOHC, 3-válec   |
Obsah | 675 ccm   |
Vrtání / Zdvih | 76.0 x 49.6mm   |
Palivový systém | Vícebodové sekvenční vstřikování s náporovým sáním   |
Výfukový systém | 3 do 1   |
Sekundární převod | O-ring řetěz   |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni   |
Převodovka | šestirychlostní - krátce odstupňovaná   |
Rám, Podvozek, Přístrojová deska | |
Rám | Slitina hliníku, dvoupáteřový, zadní část odlévaná vysokotlakým litím   |
Kyvná vidlice | oboustranná hliníková, měnitelná geometrie   |
Přední kolo | Lehká slitina 5 paprsků 17 x 3.5in   |
Zadní kolo | Lehká slitina 5 paprsků 17 x 5.5in   |
Přední pneu | 120/70 ZR 17   |
Zadní pneu | 180/55 ZR 17   |
Přední odpružení | KYB 41mm obrácené vidlice s nastavitelným předpětím, odskokem a vysokou / nízkou rychlostí tlumení, zdvih 110mm   |
Zadní odpružení | KYB monoshock, seřiditelné předpětí a útlumy, zdvih 130mm   |
Přední brzdy | Dva plovoucí kotouče 308mm, radiální monoblokové čtyřpístkové brzdiče Nissin (možnost ABS)   |
Zadní brzda | Kotouč 220mm, brzdič Nissin (možnost ABS)   |
Přístrojová deska / Funkce | LCD - digitální tachometr, hodiny, laptimer, trip computer, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, ovládání ABS (je-li vybaveno), analogový otáčkoměr   |
Rozměry | |
Délka | 2045mm (80.4in)   |
Šířka | 695mm (27.3in)   |
Výška | 1112mm (43.7in)   |
Výška sedla | 820mm (32.3in)   |
Rozvor | 1375mm (54.1in)   |
Úhel řízení | 22.9 stupňů/87.2mm   |
Hmotnost | 184kg   |
Objem nádrže | 17.4 litrů   |
Výkon | |
Maximální výkon | 128PS / 126bhp / 94kW @ 12500rpm   |
Maximální kroutící moment | 74Nm / 55ft.lbs @ 11900rpm   |
Spotřeba | 5.4 L/100 km   |
Cena | |
CZK | O aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera   |