Daytona 675

Zcela nový triple motor je kompaktnější a silnější, což umožnilo přepracovat rám a udělat Daytonu lehčí a užší než dříve. V kombinaci s větší airboxem, novou kyvnou vidlicí, lehčímy koly a ostřejším designem je Daytona mnohem pružnější a citlivější.

Crystal White/Sapphire Blue

Diablo Red

Aby bylo zajištěno, že má nová Daytona 675 dokonalou rovnováhu síly a výkonu, zdokonalili jsme každý komponent motoru, rámu, kol, světel a dokonce i jednotlivé matice a šrouby. Výsledkem toho je, že nová Daytona 675 je lehčí, pevnější, menší a hladší.

Motor

Tříválcový motor pro Daytonu je zcela nový. Blok válců je nyní pevný hliníkový s keramickým povlakem, takže celá jednotka je neodmyslitelně odolnější. To nám umožnilo zvýšit otáčky motoru, které vám dodají více energie. Nový motor nyní pracuje s oddělenými vstřikovači na válec, které jsou kompaktní a poskytují přesnější dávkování paliva do spalovacího prostoru. Revidovaná mapování pomohla zvýšit točivý moment v celém rozsahu otáček, ale i tak je Daytona šetrnější k ovzduší a má nižší spotřebu paliva. Silnější motor při vyšších otáčkách požadoval nejvyšší specifikace na ventily a proto jsme pro novou Daytonu 675 vybrali titanové ventily.

 

Centralizace váhy

Díky zcela novému rámu a tlumiči výfuku, který je umístěn pod motorem, došlo k optimálnímu rozložení težiště. 

Odpružení

Přední a zadní odpružení KYB je samozřejmě plně nastavitelné. Přední i zadní odpružení má stavitelné předpětí, odskoky a útlumy. Daytona 675 R jde ještě o krok dále, může se pochlubit závodnímy tlumiči Öhlins.

Brzdy

Nissin radiální třmeny na předku dávají úžasnou brzdnou sílu a důvěruhodný pocit. Zadní třmen Nissin je lehčí než dříve a zlepšuje ovladatelnost a agilitu.

Kola a pneumatiky

Snížení hmotnosti kol má dramatický účinek na manipulaci. Lehčí kola snižují neodpruženou hmotnost a minimalizují gyroskopický efekt rotujícího kola. Závodní pneumatiky Pirelli Supercorsa mají perfektní přilnavost aby jste bezpečně dosáhli maximálních náklonů.

 
 

Daytona 675 Specifikace

Motor a Převodovka
TypVodou chlazený, 12V, DOHC, 3-válec  
Obsah675 ccm  
Vrtání / Zdvih76.0 x 49.6mm  
Palivový systémVícebodové sekvenční vstřikování s náporovým sáním  
Výfukový systém3 do 1  
Sekundární převodO-ring řetěz  
SpojkaVícelamelová v olejové lázni  
Převodovkašestirychlostní - krátce odstupňovaná  
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
RámSlitina hliníku, dvoupáteřový, zadní část odlévaná vysokotlakým litím  
Kyvná vidliceoboustranná hliníková, měnitelná geometrie  
Přední koloLehká slitina 5 paprsků 17 x 3.5in  
Zadní koloLehká slitina 5 paprsků 17 x 5.5in  
Přední pneu120/70 ZR 17  
Zadní pneu180/55 ZR 17  
Přední odpruženíKYB 41mm obrácené vidlice s nastavitelným předpětím, odskokem a vysokou / nízkou rychlostí tlumení, zdvih 110mm  
Zadní odpruženíKYB monoshock, seřiditelné předpětí a útlumy, zdvih 130mm  
Přední brzdyDva plovoucí kotouče 308mm, radiální monoblokové čtyřpístkové brzdiče Nissin (možnost ABS)  
Zadní brzdaKotouč 220mm, brzdič Nissin (možnost ABS)  
Přístrojová deska / FunkceLCD - digitální tachometr, hodiny, laptimer, trip computer, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, ovládání ABS (je-li vybaveno), analogový otáčkoměr  
Rozměry
Délka2045mm (80.4in)  
Šířka695mm (27.3in)  
Výška1112mm (43.7in)  
Výška sedla820mm (32.3in)  
Rozvor1375mm (54.1in)  
Úhel řízení22.9 stupňů/87.2mm  
Hmotnost184kg  
Objem nádrže17.4 litrů  
Výkon
Maximální výkon128PS / 126bhp / 94kW @ 12500rpm  
Maximální kroutící moment74Nm / 55ft.lbs @ 11900rpm  
Spotřeba5.4 L/100 km  
Cena
CZKO aktuální ceně se informujte u Vašeho dealera